Misją Fundacji Żółty Latawiec jest wsparcie rozwoju dziecka z autyzmem i jego rodziny poprzez profesjonalną terapię i rzecznictwo ich praw w edukacji i najbliższym otoczeniu.
Wierzymy, że kompleksowa pomoc rodzicom dotkniętych autyzmem, szacunek dla ich potrzeb i uczciwość prowadzonego wsparcia jest szansą na ich aktywne uczestnictwo w przyjaznym społeczeństwie!
ZESPÓŁ FUNDACJI „ŻÓŁTY LATAWIEC"
Niżej wymienieni tworzą zgrany zespół, od wielu lat pracują z dziećmi z autyzmem i z zespołem Aspergera. To ludzie z pasją, zaangażowani w swoją pracę, wykształceni i nadal podnoszący swoje kwalifikacje na wielu studiach podyplomowych, kursach i stażach.
![]() |
Barbara Sienkiewicz - Prezes Zarządu Fundacji. Absolwentka Akademii Podlaskiej w Siedlcach – kierunku historia, odznaczona medalem im. Księżnej Aleksandry Ogińskiej za zasługi dla siedleckiej humanistyki, wykwalifikowany menedżer zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradca zawodowy. Ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu organizacji |
![]() |
Dariusz Sienkiewicz – koordynator zespołu diagnostycznego, logopeda, terapeuta zaburzeń komunikacji językowej, specjalista posługujący się arkuszem kontrolnym M-CHAT-R W życiu codziennym wybieram pracę z dziećmi, gdyż lubię patrzeć jak moja praca zmienia ich zachowanie na lepsze. Terapeuta behawioralny, specjalista w diagnozie funkcjonalnej PEP-R, specjalista posługujący się arkuszem kontrolnym M-CHAT-R Uśmiech na twarzy dziecka to dla mnie największa radość. Bo jak mówił Janusz Korczak, kiedy śmieje się dziecko śmieje się cały świat. |
![]() |
Agnieszka Zabielska - Członek Zarządu Fundacji. Absolwentka Zarządzania i Marketingu oraz Specjalista ds. Wynagrodzeń. Od początku istnienia organizacji zaangażowana w jej działania. Uczestniczyłam w licznych szkoleniach dotyczących funkcjonowania organizacji pozarządowej. W pełni identyfikuję się z misją fundacji, koordynuje realizowane projekty w ramach zadań statutowych, czuwam nad sprawami finansowymi i kadrowymi. Jestem mamą dwóch synów, których wychowanie uważam za najtrudniejszą ale zarazem najcudowniejszą rzecz na świecie. |
![]() |
Maciej Nurzyński – Członek Zarządu Fundacji Mamy doświadczenie i zgrany zespół specjalistów. Mamy sposób na autyzm … Teraz należy zachować poziom, a jak się da, sięgać wyżej, jak nie patrzeć przeznaczeniem latawca jest wzbić się wysoko i utrzymać w locie jak najdłużej. |
![]() |
Agnieszka Nowosielska – psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta EEG Biofeedback, ukończone III -stopniowe szkolenie Stosowanej Analizy Zachowania, członek zespołu diagnostycznego Pracuje z dziećmi już od wielu lat i ciągle sama wiele się od nich uczy. Na co dzień mama trzech córek i pewnie dlatego tak bliskie jest jej powiedzenie Paolo Coelho, że: „dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się – ze wszystkich sił – tego, czego pragnie.”
|
![]() |
Agnieszka Szmurło - pedagog specjalny, nauczyciel wychowania przedszkolnego, ukończone liczne kursy z zakresu terapia i diagnoza dzieci z autyzmem, członek zespołu diagnostycznego Praca z dziećmi dostarcza mi niezwykle dużo przyjemności oraz satysfakcji. Stawiam sobie za cel gruntowne poznanie wychowanków i ukierunkowanie swojej pracy na ich indywidualne potrzeby. Jestem osobą zaangażowaną, cierpliwą i konsekwentną, dzięki czemu dbam nie tylko o sferę edukacyjną przedszkolaków, ale także potrafię dostrzec ich potrzeby emocjonalne. |
![]() |
Karolina Tobota – pedagog specjalny, specjalista w dziedzinie profilaktyki społecznej, członek zespołu diagnostycznego W mojej pracy kocham patrzeć jak dokonują się zmiany, jak dzieci z dnia na dzień stają się coraz bardziej samodzielne, a gdy potrafią i chcą się ze mną komunikować, czuję ogromną satysfakcję. |
![]() |
Marzena Krasnodębska – Kuryłek - fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej, ukończony kurs terapii taktylnej i terapii czaszkowo-krzyżowej, członek zespołu diagnostycznego Praca z dziećmi jest dla mnie ogromnym wyzwaniem i jednocześnie przyjemnością. Zmusza mnie do ciągłego poszukiwania wiedzy, ale nauczyłam się, że nie ma takiego stanu, problemu czy cierpienia, któremu nie można by trochę pomóc. |
![]() |
Monika Stolarska – oligofrenopedagog, terapeuta behawioralny, specjalista w diagnozie funkcjonalnej PEP-R, członek zespołu diagnostycznego Marzę i wierzę, że wszystko jest możliwe, a praca i wysiłek są ogromnie efektywne. |
![]() |
Elżbieta Wilczyńska- mgr filologii polskiej, pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej , pedagog specjalny w zakresie terapii i edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, z autyzmem . Certyfikowany terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego metody Johansena IAS, Neuroflow, terapii taktylnej oraz terapii ręki.
"Dobry nauczyciel uczy, a świetny nauczyciel inspiruje"
|
![]() |
Małgorzata Skorupka - mgr pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej , oligofrenopedagog, pedagog specjalny w zakresie terapii i edukacji dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera. Certyfikowany terapeuta psychomotoryki, gimnastyki korekcyjnej i terapii neurotaktylnej, członek zespołu diagnostycznego. |