Menu Zamknij

Zajęcia i terapie grupowe

Trening Umiejętności Społecznych

Chcesz pewniej poruszać się w relacjach z innymi? Przekształcić swoje słabości w mocne strony? Zajęcia TUS to miejsce, gdzie w przyjaznej i wspierającej atmosferze nauczysz się, jak skutecznie budować relacje, rozwiązywać konflikty i wyrażać siebie w każdej sytuacji.

Te zajęcia to przestrzeń, w której:

  • Rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne,
  • Nauczysz się, jak asertywnie wyrażać swoje potrzeby,
  • Zdobędziesz pewność siebie w interakcjach z innymi,
  • Poznasz strategie rozwiązywania trudnych sytuacji i konfliktów,
  • Zbudujesz umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi.

Zajęcia są dostosowane do potrzeb, a każdy uczestnik ma szansę na indywidualne wsparcie. Praktyczne gry i ćwiczenia stwarzają możliwość wykorzystania umiejętności społeczne w rzeczywistych sytuacjach.


Zajęcia słuchowo – ruchowe wg programu Neuroflow

Zajęcia słuchowo-ruchowe to innowacyjna metoda wspierająca rozwój dzieci poprzez połączenie treningu słuchowego i aktywności ruchowej. Program opiera się na założeniach Neuroflow, który skutecznie wspomaga procesy przetwarzania słuchowego, koncentracji, koordynacji oraz integracji sensorycznej.

Dlaczego to takie ważne?

Słuch i ruch są ze sobą ściśle powiązane – prawidłowe przetwarzanie bodźców słuchowych wpływa na koncentrację, równowagę, koordynację i zdolności komunikacyjne dziecka. Jeśli te procesy są zaburzone, mogą pojawić się trudności z nauką, zapamiętywaniem, a nawet regulacją emocji.

Cele zajęć:

  • Poprawa przetwarzania słuchowego
  • Rozwój koordynacji ruchowej
  • Wzmacnianie umiejętności komunikacyjnych
  • Poprawa koncentracji i pamięci
  • Lepsza równowaga i integracja sensoryczna

Zajęcia przeznaczone są dla osób, które:

  • Mają trudności w rozumieniu mowy w hałasie,
  • Słabo koncentrują się na poleceniach,
  • Mają problemy z koordynacją, równowagą i precyzją ruchów,
  • Często mylą podobnie brzmiące słowa,
  • Doświadczają nadwrażliwości lub niedowrażliwości słuchowej,
  • Zmagają się z trudnościami w nauce czytania i pisania,
  • Potrzebują wsparcia w zakresie pamięci słuchowej i uwagi.


Skip to content